Google+ Followers

piątek, 26 września 2014

Pierwsze urodziny Kominka...

26 września 2013 roku, 365 dni temu z malutkiej, niepozornej iskierki narodziło się to, czym dziś mogę się z Wami dzielić i z czego jestem dumny. Co prawda brakuje mi papieru, ale i do niego może z czasem wrócę. Miałem podzielić się liczbami, ale one pojawią się w innej formie i innym miejscu.

Dziękuję za zaufanie wszystkim Wydawnictwom, z którymi współpracuję i dziękuję Sony Music Poland za zaufanie, bo stronę muzyczną zawdzięczamy właśnie im i tylko im, co cieszy i co jest niezmiernie miłe. Rodzą się nowe plany i przedsięwzięcia, choć cieszę się, że przez ten rok udało się już tak wiele osiągnąć.

I bardzo dziękuję Wam, tym wszystkim, którzy przez ten rok zebrali się wokół Kominka, bardzo mnie cieszy Wasz obecność i jest mi miło móc dla Was pisać, tworzyć, dzielić się dobrym słowem i interesującą myślą. To podnosi na duchu i napawa dumą.

Dziękuję!