Google+ Followers

środa, 8 października 2014

Książka tygodnia - Imperium



Wystartowała 36 Książka tygodnia, szczegóły konkursu dostępne na stronie Kominek.
Zapraszam serdecznie i proszę przekazać dalej:

 (…) Na początku miałem pewien problem z interpretacją tytułu, „Imperium”, jednak kilka rozdziałów pozwoliło mi zrozumieć, dokąd zmierzam i jak pasjonująca przede mną podróż. Nikt, a tym bardziej Lucy, nie zdaje sobie sprawy, że jedno zdarzenie z jej życia nie tylko odmieni bieg życiowej rzeki, ale też wyrwie ją samą z zakurzonego i lodowatego Kansas do świata, o którym od zawsze marzyła. Jednak zanim otworzą się przed nią nieprzebrane dobra Imperium Brytyjskiego przez chwilę znajdzie się w blasku fleszy, aby dosłownie chwilę później spaść z łoskotem na ziemię.
Ten towarzyski upadek odczuła bardzo boleśnie, jednak nie dała po sobie tego w żaden sposób poznać. Przypadek sprawił, że zaznała luksusu, przeznaczenie pisało już dla niej jednak zupełnie inne karty.
Byłem i jestem pełen podziwu dla genialnego w swej treści i formie dzieła pióra Grahama Mastertona. Znam wiele jego powieści, ale żadna jak dotąd nawet w drobnym stopniu nie dorównywała „Imperium”. I dopiero ona rozlała w sercu tak rozległy ocean uczuć, iż musiałem usilnie szukać koła ratunkowego, aby pod wpływem emocji nie zatonąć.

Pełny tekst recenzji dostępny jest tutaj – Imperium.