Welcome To Netflix

wtorek, 10 grudnia 2019

Wattpad - Lara



Świadome odkrywanie swojego prawdziwego „ja" przez kobietę, która nigdy wcześniej nie poznała uczucia miłości i tutaj, na Wyspie Zapomnienia dałem jej możliwość wyboru... bycia kochaną przez nią lub niego. Lara dostała drugą szansę od życia. Szansę, którą zamierza wykorzystać stawiając wszystko na jedną kartę.

* ^ *

20 lat temu napisałem to, co ma swój określony kształt, charakter. 19 obszernych rozdziałów, które dały początek tej historii i tej opowieści. Obszerne wejście w skomplikowane życie Lary, młodej dziewczyny, a może już kobiety, choć ona sama nadal nie jest tego świadoma. Bardzo bym chciał napisać rozdział 20, a po nim kolejne. Może z Twoją pomocą będzie to możliwe. World Trade Center
przy Larze to nowelka. Wtedy zajęło mi to dwa twórcze wyjątkowe miesiące.


Po kilkunastu latach nie wiedziałam już, jak się nazywam. Nie docierało do mnie, które z imion jest mi bliższe. Zapomniałam o tym wybranym przez rodziców. Było już historią, tak, jak całe moje życie. Zbyt wiele się wydarzyło. Zbyt wiele było za mną. Przede mną było nowe życie, to, którego jeszcze nie znałam. To, którego się obawiałam. To samo również, które pragnęłam rozpocząć. (...)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Literacka przestrzeń również w drugim blogu.