Welcome To Netflix

sobota, 13 września 2014

Indila

Przyznać się muszę, że tego utworu szukałem już jakiś czas, co ważne wreszcie wiem po jaką niezwłocznie sięgnąć płytę. Dawno nie byłem tak poruszony, jak słuchając utworu Derniere Danse wykonywanego przez Indilę. Wokalistkę, o której wciąż nic nie wiem, ale trzeba będzie nadrobić, sięgnąć po płytę, wsłuchać się w ten anielski głos. 
Rozwinąć te krótkie, literackie spojrzenie. I nie dziwi mnie w żaden sposób 156 240 619 odsłon tego utworu. Nie tylko mnie oczarował i zaczarował, jak zapewne cała płyta, po którą koniecznie muszę sięgnąć. Muzyka wpadająca głęboko do serca.
Okładka, która już zwracała wcześniej moją uwagę, lecz bałem się sięgnąć. A szkoda, bo teraz już wiem, że muzyczne braki trzeba koniecznie nadrobić!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Literacka przestrzeń również w drugim blogu.