Welcome To Netflix

sobota, 18 lipca 2015

NIE BÓJ SIĘ PRAWDZIWIE ŻYĆ.

Praca, która dotarła do nas jako ostatnia, praca najmłodszej uczestniczki konkursu (już wiem, że jednak był jeszcze ktoś młodszy), wreszcie praca, która w jakiś sposób zwróciła moją uwagę i dała do myślenia. Choć nie weszła do finału i były też takie, które bez wątpienia były lepsze i dojrzalsze od prostych słów Andżeliki to jednak coś sprawiło, że przykuła moją uwagę.
Dajcie szansę prostym słowom, którymi dzieli się z nami Andżelika Pasińska.

Nie dam rady. Na pewno są lepsi ode mnie. Zrobię masę głupich błędów i tylko zmarnuję czas. Piszę to w dzień oddania pracy, co jest naprawdę mądre. .. Nie zdążę. W tym roku kończę piętnaście lat. Jak mogłabym równać się z dorosłymi ludźmi, którzy znają się na tym, co robią? Jestem z w stanie zrobić wszystko, jeśli tylko uwierzę w swoje możliwości. Tak, jak każdy. Właśnie dlatego przełomowym momentem w moim życiu był dzień, kiedy przestałam porównywać się do innych, kiedy zauważyłam, jak wiele mogę JA.

Mamy wielką siłę psychiczną, choć nie zdajemy sobie sprawy z jej istnienia. Nasze słowa mogą ranić, ale również wnieść w kogoś życie uśmiech, nadzieję, wiarę.

Od mojego przełomowego dnia zmieniło się bardzo wiele, oprócz sukcesów, wyciskania z siebie siódmych potów zgodnie z dewizą - Stać cię na więcej, także moje życie stało się piękniejsze. O ile lepiej budzić się z myślą, że potrafię podbić świat, aniżeli z przekonaniem o swojej, co sekundę powiększającej się tkance tłuszczowej?

Uśmiech wiele zmienia. Osoby z pozytywnym nastawieniem, często są lepiej postrzegane.
Więc... UŚMIECHNIJ SIĘ! :)


Czytelniku, być może zwróciłeś uwagę, że trochę zboczyłam z tematu, ale zauważ, jak bardzo są one powiązane, jak wzajemnie na siebie oddziałują.

Trzeba żyć tak, aby tych przełomowych dni było więcej, żeby ciągle na nowo odkrywać uroki życia, nie tylko teraz, czy po obejrzeniu jakiegoś wzruszającego filmu. Zawsze.

NIE BÓJ SIĘ PRAWDZIWIE ŻYĆ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Literacka przestrzeń również w drugim blogu.