Welcome To Netflix

wtorek, 10 grudnia 2019

Wattpad - Podaruj mi swoje nuty

Natalia
To dla mnie zaszczyt, że moje wypociny zostały docenione i uwzględnione w tym projekcie. Miło powrócić do tekstów, które stworzyłam dobre 10 lat temu. Zapomniane, "zakurzone", na nowo odkopane, mogą ujrzeć światło dzienne. Mam nadzieję, że czytelnikom się spodoba. Być może chociaż jeden tekst zostanie dostrzeżony przez jakiegoś muzyka, który stworzy z niego piękny muzyczny utwór. Tego nam życzę.

Artur
W określonym miejscu i czasie razem z Natalią napisaliśmy paczkę tekstów piosenek, którymi teraz się z wami dzielimy. Czekamy na nuty, na sięgnięcie po ten lub inny tekst i napisanie do niego muzyki. W ten sposób może zyska swoje nowe odbicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Literacka przestrzeń również w drugim blogu.