Welcome To Netflix

poniedziałek, 7 września 2015

Ze starych kartek...

Kilka esemesów i od razu czuję się lepiej, bo już myślałem, że coś się stało, że zrobiłem coś, o czym nie wiem, że nabałaganiłem. A jednak jest w porządku, co bardzo cieszy, co pozwala żyć dalej tak, aby zyskiwać w Jej oczach, aby zapracować na to, że zamiast jednym z wielu stanę się tym Jedynym.
Oczarowany, zaczarowany, zauroczony, to na pewno, ale realnie patrzący w przyszłość, która dzięki Jej obecności może nabrać wyjątkowych barw. Nie wiem, czy na Nią zasługuję, ale pragnę zrobić wszystko, aby było to możliwe…

Maleńki diabełek we mnie tkwi choć z pozoru słodziutki aniołek
Trochę dziecinna - ale nie spieszy mi się żeby dorosnąć..
Jeśli w niebie nie ma czekolady to ja tam nie idę

Czuję się przy Tobie w zaskakująco piękny, swobodny i uroczy sposób. Dotykam każdej myśli i każdą się delektuję, cieszę się, że jedną, piękną piosenką mogłem sprawić tak wiele radości. W ciągu kilku dni, gdy odkryłem Twój wyjątkowy pod każdym względem profil Gosiu mój świat w piękny sposób stanął na głowie. Wiem, że dużo piszę, mam nadzieję, że mimo wszystko nie za dużo, ale taki już jestem. To też nas chyba łączy, właśnie, dlatego Twój profil ma taki, a nie inny kształt…

Jak księżyc raz pochmurna, raz pogodna pośród gwiazd
Sentymentalna, pamiętliwa, Mimo pozorów wrażliwa - aż zbytnio
Romantyczna aj... świeczki i te sprawy mmm...

No proszę, ten romantyzm, to ponownie wspólna nam cecha, świeczki, kadzidełka, moje mieszkanie, wybierane na szybko, w ciągu jednego dnia, bez wątpienia lepiej trafić nie mogłem. Często czuć w nim zapach kadzidełek, świeczki palą się, co jakiś czas wieczorami. Nie wiem, czy znasz film, z którego pochodzi piosenka Mandy Moore Only hope, Szkoła uczuć, film, który mną, dorosłym facetem, nie raz wstrząsa do głębi. Prawda jest taka, że często się wzruszam oglądając filmy. I nie wiem, czy źle to, czy dobrze, ale tak właśnie jest. Wrażliwość, masa uczuć, którymi chciałbym się z Tobą podzielić…

Potrafię kochać tylko tak jak by jutro miał się skończyć świat
Delikatna- nieraz aż za bardzo.. ale tak już jestem~
Zazdrośnik a w szczególności o niego heeh
Trochę pyskata, zazwyczaj nie wiem, czego chce, zazdrosna..
Nerwusek i co tu dużo gadać..

Co tu dużo mówić, rzekłbym – pisać, pragnę zasłużyć na Ciebie całym sobą. Nie znam uczucia „miłości”, kilka razy kochałem, gotów byłem sprzedać cały świat za to uczucie, nawet na odległość wierny, jak pies, choć nikt nigdy o niczym by się nie dowiedział. Tylko, cóż z tego, skoro moje starania nie raz i nie dwa poszły na marne. Od wielu już lat żyję uczuciami, które mnie wypełniają, rozsadzają, którymi pragnę się z kimś podzielić. Marzenia, marzenia, marzenia, z pozoru, proste, tak bardzo realne, które w tej pięknej, radosnej, inteligentnej, mądrej Osóbce, mogą się spełnić…

Wciąż się zmienia. I nawet płacze już innymi łzami. I śmieje się nie tak jak dawniej. Wszystko nowe i świeże jak śnieg, który wczoraj spadł.
Cierpliwa do granic wytrzymałości
Bardzo łatwo mnie zranić i w tedy zaczynam płakać

Uczucia i miłość to oddanie się w sposób pełny, całym sercem i duszą, tej drugiej osobie. Cóż z tego, skoro od wielu lat mogę jedynie o tym pisać, czytać, oglądać, najgorsze jest to, że wciąż nie dane mi było tego przeżyć. Kto wie, może teraz w Twojej niewielkich rozmiarów Osóbce odnajdę radość życia, a wiosna, którą poczułem w sercu trwać będzie wiecznie. Setki, tysiące słów, chciałbym jednak zamieniać je w czyny, chciałbym pomagać, słuchać, być tuż obok w radosnych, ale i trudnych chwilach. Masz rację, przeczytałem kilka razy Twój profil od deski do deski i wciąż mi mało…

Uparta jak osioł i przez to nieraz ciężko w życiu
Przylepka- Zawsze lubię się do kogoś przytulić w szczególności jak mi jest smutno
płacze na filmach a przeważnie na romantycznych nie wiem dlaczego :P

Pragnę ocierać wszystkie Twoje łezki, uśmiecham się na te słowa… I ponownie Only hope, akurat do niej dotarłem na płycie Mandy Moore, The Best Of

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Literacka przestrzeń również w drugim blogu.