Welcome To Netflix

niedziela, 8 marca 2015

8 marca - Dzień Kobiet

Miałem nadzieję, że znacznie wcześniej uda się napisać coś dobrego, specjalnego z tej szczególnej okazji. Jednak dyskomfort, jaki odczuwam przez przedłużające się przeziębienie sprawia, że wszystkie dobre myśli i słowa są gdzieś z boku. Co nie zmienia faktu, że chciałbym życzyć, aby ten Dzień był jedyny w swoim rodzaju, choć dłuższa jego część już za nami. Życzyć radości, pogody ducha, uśmiechu i miłości i nie tylko dziś, ale każdego dnia odbierać radość w oczach ukochanej Osoby. I jako puenta tekst piosenki, który jak dotąd nie doczekał się muzyki, ale kto wie, może kiedyś :)

Kilka nutek ucieka spod palców
radość ducha rozrywa w błękicie
jeszcze wczoraj me oczy łzawiły
nagle przyszło malutkie odkrycie

Oniemiałam
chwilę szczęścia od życia dostałam
oniemiałam
jedna chwila, a radość tak wielka

Nagle obok pojawił się człowiek
znikąd przyszedł, wiele mówi do mnie
w bólu ukoić pragnie me serce
czuję powiew jego anielskich skrzydeł

Ja wciąż milczę, nie wiem, co powiedzieć
jakim też słowom myśli nadać moje
czy dzień jeden przeminie, czy wieczność
anieli czasu nie liczą, to pewne!

Oniemiałam
chwilę szczęścia od życia dostałam
oniemiałam
jedna chwila, a radość tak wielka

I choć wiem, że to, co dobre być może
przeminęło na zawsze bezpowrotnie
to jednak życie maluje dla mnie
nowe scenariusze, kto wie.. może się skuszę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Literacka przestrzeń również w drugim blogu.