Welcome To Netflix

poniedziałek, 28 września 2015

Spotkaj się z Michałem Bajorem w warszawskim Juniorze!

Mamy ogromną przyjemność zaprosić wszystkich pasjonatów niepowtarzalnej twórczości Michała Bajora na spotkanie autorskie, które odbędzie się 6 października o godzinie 18:00 w warszawskim Empiku Junior
Artysta spotka się ze swoimi fanami z okazji premiery płyty Moja Miłość, która na półki sklepowe trafi już 2 października. Spotkanie w całości będzie poświęcone nowemu albumowi, a sam artysta w rozmowie z Michałem Kirmuciem opowie o kulisach powstawania nowego materiału. Podczas drugiej części spotkania fani będą mieli niepowtarzalną okazję do zdobycia podpisu Michała Bajora na albumie Moja Miłość. 
Michał Bajor – choć trudno w to uwierzyć – czaruje nas i wzrusza swoim śpiewem już od ponad 40 lat, jak nikt inny łącząc oryginalny styl z najwyższą jakością.  Moja miłość to 19. płyta w jego dyskografii i zarazem trzecie spotkanie mistrza interpretacji z mistrzem słowa – Wojciechem Młynarskim. Po albumach Od Piaf do Garou i Moje podróże przyszedł czas na zbiór 17 najpiękniejszych piosenek o miłości. Większość z nich to wielkie przeboje, trwale zapisane w historii polskiej muzyki rozrywkowej i sercach kilku pokoleń słuchaczy – by wymienić tylko Prześliczną wiolonczelistkę, Odkryjemy miłość nieznaną, Och, życie kocham cię nad życie czy Nie ma jak u mamy. Ale na płycie pojawią się też dwie premiery, piosenki napisane specjalnie dla Michała Bajora przez Wojciecha Młynarskiego, a zaśpiewane w duetach z Alicją Majewską Miłość jest tylko jedna (muz. Włodzimierz Korcz) i Anną Wyszkoni Ja kocham, Ty kochasz (muz. Wojciech Borkowski). 
Utwór z udziałem Anny Wyszkoni jest pierwszym singlem, który promuje album „Moja Miłość” (zobacz klip).

Muzyczna przystań: Sony Music Poland

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Literacka przestrzeń również w drugim blogu.